Lunar Chardonnay 2008

Movia

Po 9 mesecih zorenja, ob polni luni, vino pretočimo na prosti pad v steklenice, brez dodajanja žvepla, brez filtracije in brez prešanja.

25,00 €

Mimogrede, vsa naročila naročena do 15. ure vam pošljemo še isti dan.

Zaloga

Izdelek je na voljo.

Glavne lastnosti

  • Vsebina:
    0,75 l
  • Okoliš:
    Goriška Brda
  • Barva:
    Belo
  • Temperatura serviranja:
    12 - 14°C

Letnik: 2008
Sorta: Chardonnay 100%
Stopnja alkohola: 14 %
Vrsta vzgoje: Mono Guyot
Povprečna starost trte: 29 let
Vrsta pridelave: biološka
Vinifikacija: Pozna trgatev, ročno obiranje s kratkim časom med trto in vrenjem - največ dve uri. Grozdje ročno zrepkano, položeno v nove hrastove sode s posebno prilagojenim pokrovom. Vretje začne v samih jagodah, katere po določenem času sprostijo vino. Po 9 mesecih zorenja, ob polni luni, vino pretočimo na prosti pad v steklenice, brez dodajanja žvepla, brez filtracije in brez prešanja. Tako dobimo vino, ki se močno približa vinu, ki ga je človek našel v naravi.
Priprava: Zorenje v predelanem sodu 9 mesecev: volumen 220 l – francoski hrast. Odležano 6 mesecev v steklenicah vol. 0,75 l.
(SO2) skupni: Pod 13 mg

  • Letnik: 2008
  • Sorta: Chardonnay
  • Stil vina: Bogato belo
  • Stopnja alkohola: 14,00 %
  • Sladkorna stopnja: Suho
  • Regija: Primorska
  • Okoliš: Goriška Brda
  • Država: Slovenija
  • Kombinacija s hrano: Belo meso, Rdeče meso, Staran sir, Tartufi, Meso na žaru

Aleš Kristančič je vodilni slovenski in tudi zelo priznan v svetu. Definitivno ga lahko okličemo »leader« med kolegi, saj je s svojo karizmo, predanostjo in energijo, prišel na mnoge prave vinske karte na svetu. O vinih vedno govori zelo čustveno in nemalo je tistih, ki so se na njegovi kmetiji prepričali, da je vino tista prava pijača. Ima dve blagovni znamki. Vila Marija je blagovna znamka vin pridelanih iz grozdja, zraslega na mladih trtah. Rast na mladih trtah je še zelo bujna, zato takšna vina izkoristijo mladostno živahnost trte ter odsevajo njeno iskrivost, svežino in razigranost. Movia je blagovna znamka vin iz zrelih vinogradov. Ko se v zrelem vinogradu rast umiri, je grozdje na trtah bolj pravilno porazdeljeno. Vino, pridobljeno iz grozdja trt, ki so plod dolgoletnega dela in naložb, je zato toliko bolj dragoceno.