Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne strani www.evino.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.evino.si ter se z njimi strinja.

1. PODATKI O PONUDNIKU

Spletno trženje na www.evino.si izvaja družba EVINO d.o.o., Šmartinska 53,  1000 Ljubljana. Družba je vpisana v sodni register okrožnega sodišča v Kranju pod vl. št.  1/09011/00.

Družba je zavezana za plačilo DDV ( ID za DDV : SI53052021 ).

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.

3. NAROČILA

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun). Pogodba (račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

4. ODPREMA BLAGA

Dostavo po Sloveniji opravlja Pošta Slovenije d.d. Vse pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo Vaš denar.

V primeru naročil do 15. ure bo pošiljka dostavljena predvidoma naslednji delovni dan. Poštnino zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije in je pri naročilu nad 99 € brezplačna.

Pošiljke so vročene med 8.00 uro zjutraj in 19.00 zvečer, lahko tudi izbirate med dvema možnostima glede časa dostave; do 10. ure dopoldan ali po 16. uri popoldan. Dostava do 10. ure in po 16. uri se obračuna dodatno po ceniku Pošte Slovenije in sicer 0,60€.

V primeru pošiljanja paketa s plačilom po povzetju, plačate poštarju le dejanski znesek, ki ste ga prejeli pri potrditvi naročila. S Pošto Slovenije imamo sklenjeno pogodbo, tako da strošek pologa gotovine krije podjetje Evino d.o.o..

V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi, Vas bodo obiskali še dvakrat, potem pa Vas bo pošiljka čakala na najbližjem uradu Pošte Slovenije.

Dostava kozarcev RIEDEL in stekleni izdelkov NACHTMANN je BREZPLAČNA, ne glede na število naročenih izdelkov.

Cenik poštnine se obračunava po teži pošiljke:

Do 2kg – 3,90€
2kg – 5kg – 4,90€
5kg – 10kg – 5,90€
10kg – 15 kg – 6,90€


Brezplačna dostava nad 99 €

 

Če naslovnik ob poskusu dostave ni dosegljiv, se mu pusti pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke.

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik - Pošta Slovenije. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo takoj po obvestilu. Kupec mora o poškodbi ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika ali ponudnika.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cene, poštninske razrede ter dostavne čase za pošiljke poslane v države EU, si lahko ogledate tukaj.

5. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@evino.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski ( osebni ) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Blago se vrne ponudniku na naslov EVINO d.o.o., Šmartinska 53, Ljubljana.

6. CENE

Cene so v evrih z DDV. Cena navedena ob posamezni steklenici ne vsebuje stroškov pošiljanja.

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vsebuje tudi strošek pošiljanja.

Ponudnik krije stroške pakiranja in embalaže.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila t.j. na dan zaključka in oddaje naročila.

7. PLAČILNI POGOJI

Ponudnik zagotavlja naslednje načine plačila;

  • plačilo po predračunu: namenjeno predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun po pošti na naveden naslov v naročilu. Po plačilu predračuna, sledi odprema pošiljke v dogovorjenem roku.
  • plačilo po povzetju; v kolikor kupec želi plačati po prevzemu je tak način možen le s plačilom v gotovini. Kupec mora biti ne glede na vrednost pošilke osebno prisoten pri prevzemu. V primeru pošiljanja paketa s plačilom po povzetju, plačate poštarju le dejanski znesek, ki ste ga prejeli pri potrditvi naročila. S Pošto Slovenije imamo sklenjeno pogodbo, tako da strošek pologa gotovine krije podjetje Evino d.o.o..
  • plačilo s kreditno kartico preko interneta; naročeno vino lahko kupec varno plača tudi s kreditno kartico. Ponudnik sprejema; Visa, Mastercard.

8. VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje EON. Avorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

9.VARNOST OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo.

10. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si bo prizadeval, da bo v čim krajšem možnem času obravnaval pritožbo in o tem obvestil kupca.

Prav tako si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

11. OPOZORILA

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.